En glad Ap-lik tjej som skapade sin kanal på Videofy på sin lingon-vecka.

Q&A

Publicerad 2014-09-19 16:23:00 i ♡ Home, ♡ Videofy.me,

Då var det dags att svara på era frågor!
 
 
Svar: Nej, hahahaha!
Jag ser inga likheter mellan mig och tjejen(Feline Andersson).
Vi båda är halv thai, kanske är det därför. Lika gula båda två.
Dessutom tror jag hon är yngre än mig, hm..


 
 
 
Svar: Ni får det mesta svaren i videon.
 
Flyttade hemifrån för ungefär 5-6 månader sen.
Jag bor hos min vän Sara och hos min pojkvän Keoma,
jag bor dock inte så särskilt långt ifrån min familj.
 
-Och ifall jag skulle skaffa en tautering.. Tror inte jag skulle våga göra en.
Är jätte rädd för nålar!! :c 
Men om jag måste, får det bli något som står för frihet och drömmar.
Kanske en jätte fin fogel :))))
 
 
 
 
 
 
Svar: Jag är 17 år och fyller 19 Februari.
Skulle jag äta något för resten av mitt liv skulle det vara mina vårrullar!
 
 
 
 
Svar: Jag kan absoluuut göra fler videos med min fina kille!
 
Det bästa med min kille är att han är väldigt förståndig, framåtriktad.
Han bryr sig om en, jätte bra lyssnare. 
För mig är han perfekt.. ♥
 


 
 
 Svar: Nej det är jag inte haha! :)
 
 
 
 
 
Svar: -Hmm.. Jag beskriver mig själv som kreativt bevågad.
Allt som har med skapandet att göra - Rita, skriva, dans, låtskapandet, film/videos.
Jag är en tjej som med tiden blivit självsäker och orädd för vad folk tycker om mig.
Väldigt känslomässig. Lätt glad, ledsen, imponerad. Listan är lång haha.
Jag har stora drömmar, men dom har blivit väldigt jordnära.
 
-Jag kan förstå lite thailändska.
Har pluggat franska (SUGER) :D
Eftersom jag har bott och haft kontakt med min farmor kan jag väldigt mycket norska.
Sen självklart har jag svenskan och engelskan.
 
-Jag vet faktiskt inte vart jag skulle vilja flytta till,
sånt kommer väl när jag är färdig utbildad osv. ;)
 
-Mina närmaste vänner är Sara, Renata, Estelle och Saga :)
 


 
Svar: Jadu, vi har pratat om det.
Och jag tror på oss, vi kommer jävligt bra överens och älskar varandra.
Men man vet aldrig, men magkänslan och hjärtat säger att det är väldigt möjligt! :)♥
 

 
 
Svar: Oh shit, OM jag har färgat.. Mer än önskat tyvärr.. :(
Fast planerar på att göra ombré när jag får MONEY U KNO, CA$$H
 
Jag tror jag är 1.60 cm det står det på mitt thailändska ID haha.
Jag har 2 syskon, och 2 kusiner i norge. Jag vet inte hur många i Thailand dock lololol
Och det enda jag har sagt på kinesiska är NIHAOOOOO
Deeeeet troodde du inte vavavavava hahaha (Skillz)
 
 
Tack för alla frågor,
KEEP ON ASKING DEM' ♥ 
 
 "Kod för att importera min blogg till Nattstad: 1955879896" 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-19 23:55:56

Hej Angelika!
Jag undrar lite saker angående videon du nyligen la upp på vfm. Jag är heeeelt förståndig om du inte vill svara på frågorna, förstår att det är känslomässigt och personligt. Men blir dina syskon också utsatta? Hur är relationen till din mamma idag?
kram, du är grym på att sjunga o att göra video

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela