En glad Ap-lik tjej som skapade sin kanal på Videofy på sin lingon-vecka.

Blixtrar och åska

Publicerad 2014-09-21 16:37:00 i ♡ Videofy.me,

Vaknade nyss, det åskar och blixtrar.
Shit vad mysigt, en sån där typiskt hemma dag.
 
Igår var jätte mysigt, efter gymmet gick så hade Keoma en överraskning som sagt.
Han överraskade mig med att bjuda på middag och bio.
 
Vi åt sushi, MMMMM.. ♥
Eftersom Keoma är en riiiktig tjockis beställde han en "familje-sushi".
Och jag lilla jag orkar knappast med en stor sushi haha!
Han åt upp 30 bitar, och jag vart inte ens klar med mina 12. :(
 
 
Vi såg sedan "The Maze Runner" och det var fett jobbigt med slutet, ni vet såna dära cliff-hangers?
Filmen i sig va sjukt bra, väldigt intense.
 
 
Vi kom hem ungefär kl 12, och vi var helt slut!
Rullade vi in oss som larvar i sängen,
och pratar tills han somnar.
Lutade huvudet mot hans bröst,
och somna till hans hjärtslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela